Наша школа се 2010. укључила у реализацију пројекта “Школа без насиља“ (или ШБН скраћено).
За потребе успешније реализације овог пројекта формиран је посебан Тим, чији су чланови:
Педагошки координатор – Мирјана Роглић
- Пушица Милан , директор
- Берлековић Ведрана, психолог,
- Јовић Гордана,
- Филиповић Драгана,
- Суботић Јелена,
- Љујић Биљана,
- Радовановић Јасмина,
- Величковић Сања,
- Бајић Горинка,
- Станојевић Гордана
КРАЈЕМ, 2012. НАША ШКОЛА ЈЕ ДОБИЛА СЕРТИФИКАТ “ШКОЛА БЕЗ НАСИЉА“, након завршених обука и испуњења задатих критеријума.
Према плану рада Тим је реализовао предвиђене активности, а издвајамо следеће:
- Правила понашања у школи донета су уз активно учешће ученика свих разреда;
- Форум театар;
- Формиран је Вршњачки тим који чине по два ученика од 5. до 8. разреда, формиран је 15.10.2010. у оквиру пројекта “Школа без насиља“. Ученици су на одељењским састанцима сами бирали своје представнике за Тим, а учешће у раду Тима узимају и они ученици који су у неком периоду имали потешкоћа или склоности ка некој врсти непожељног понашања. Овај пројекат има за циљ да допринесе смањивању насиља, злостављања и занемаривања деце у основним школама, са идејом да ученици буду активно укључени у превенцији насиља у својој школи.
- Ментори Вршњачког тима наше школе су: Гордана Јовић (наставник хемије) и Сандра Удовичић (наставник историје).
- Наш Вршњачки тим одржао је 12 радионица у обе смене, заједно су учествовале црвена и плава смена и то ученици од 5. до 8. разреда, укупно 45-торо ученика. Ученици су стекли потребна знања и вештине, неопходне за иницирање и активно учешће у смањивању насиља у школи.
- Организоване су школске акције: “Звездице наше школе“, “Дан заљубљених“, “Лепе речи“, “Правила понашања“, “Представљање Вршњачког тима и Ђачког парламента, млађим разредима“ – које су усмерене ка спречавању насиља и промоцији ненасилног понашања.
- Вршњачки тим се оснажује да у евентуалним “кризним ситуацијама“, мотивише вршњаке да се укључе у решавање проблема и спречавање сваког вида насиља.
- Вршњачки тим припрема разне акције које ће бити реализоване током школске године и које ће представљати друштвене вредности, као што су: сарадња, медијација, међусобно помагање и подршка ученицима.